Monday, October 21, 2013

სასტუმროს ოპერირება და მენეჯმენტი


 საგანი: სასტუმროს ოპერირება და მენეჯმენტი
შუალედური გამოცდის საკითხები:

1.      შესავალი,  სასტუმრო ინდუსტრიის მიმოხილვა სასტუმრო ინდუსტრიის განვითარების პროცესი.
2.      სასტუმროს გახსნის ხელოვნება და მეცნიერება.
            3.      on-line ფასწარმოქმნა – სასტუმროების პრაქტიკის ანალიზი;
4.      მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯმენტი.
            5.      სასტუმროების მართვის ორგანიზება.
           6.      სასტუმროს ფუნქციური ორგანიზაციული დიზაინი.
           7.      სასტუმროს გენერალური მენეჯერი.
           8.      კომპეტენციის მოდელები.
           9.      ერთი დღე Hilton–ის გენერალური მენეჯერის ცხოვრებაში.
           10. ფრონტ-ოფისის მენეჯერის საქმიანობა.
           11.  შემოსავლების მენეჯმენტი.
      12.  ოთახების დალაგების ორგანიზაციები – ისტორია, მიზანი, სტრუქტურები და პერსონალი.


შეფასების კრიტერიუმი:  30% (3 ფუნდამენტური საკითხიდან თითოეული ფასდება 10 ქულით).
literatura:  Hotel Management and Operations, 4th edition – Denney Rutherford, Michael     O’Fallon, Willey & Sons, Inc, NJ, USA, 2007

No comments:

Post a Comment